torstai 14. helmikuuta 2019

" YSTÄVIKSI MINÄ SANON TEITÄ "






Siunattua Ystäväänpäivää teille kaikille, olette sydämessäni rakkaat!

t.sinetti

11. Tämän minä olen teille puhunut, että minun iloni olisi teissä ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.
12. Tämä on minun käskyni, että te rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut.
13. Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.
14. Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.
15. En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Joh.15.


Kerron vielä, että tänään rukous hetkelläni, näin kuvan, jossa oli valtavan suuri punatiilinen kirkko, ja sen piha alue oli suuri kivetty aukio.
Näin 2 ihmistä ja he molemmat kantoivat tuonne kirkon sisälle omaa, melko isoa pöytää ...

Tätä olen niin paljon Herralta rukoillut, että työni Hänessä vahvistuisi , niin kuin minulle on profetoitukkin, että hengellinen työni tulee kasvamaan. Pidän tällähetkellä noita kotikokouksia joiden on sanottu kasvavan. Ehkä Herra, juurit tätä tuolla kuvalla halusi kertoa. Kun työ kasvaa, tarvitaan uusia pöytiä. Tuo kirkko oli valtava, mutta niinhän se on, että kun teemme työtä Jumalalle, on Hänen taivaallinen seurakuntansa valtava, sinne me kaikki mahdumme, on vain itsestämme kiinni, kuka haluaa lähteä siihen mukaan ..

Kiitos Jeesus! Näitä uskovia siskoja ja veljiä kaipaan lisää ja tiedän, että niin Sinäkin, Jeesus! Kiitos että saan kulkea kanssasi, tätä ihmeellistä matkaa!
Amen.


Yksin en kulje : https://www.youtube.com/watch?v=1XD5OLNUdyA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.