tiistai 19. helmikuuta 2019

" HÄN HALUSI KRUUNATA SEURAAJANSA"

                                                                    



Shalom! Rauhaa teille ...

Tänään, kun heräsin ja olin rukouksessa, sain tavan mukaan, tuon aamu kuvani.
Nyt näin, kuinka jonkin nurkan takaa, lattialla, makasi ihminen, en nähnyt hänestä kuin paljaat jalat ..
Kysyin Herralta miksi tätä haluat näyttää, miten tästä kukaan hyötyy, vahvista Sanomaasi jos tämä on sinusta. Kohta minulle annettiin ajatus:
- " Hän halusi kruunata seuraajansa."
Puhuin taas Herralle, nousten samalla jo vuoteeltani:
- " Kuoleeko maailman kuninkaista joku, mitä tällä tiedolla teen?"
Olin jo juomassa aamu kahviani kun taas sain selventävän ja vahvistavan ajatuksen:
- " Jeesus haluaa kruunata seuraajansa."
Nyt ymmärsin ja hypähdin riemusta ja ilmoitin Herralle että nyt tämä on siinä muodossa, että voin tämän jakaa. Pitäkää siis huoli, että saavutatte tuon voitonseppeleen, ennen kuin aika koittaa, sillä kaikille se koittaa ...

Tämä nousi juuri äsken:
 Tänään täällä maailmassa, olemme vain läpikulku matkalla. Ja meidän tulee tehdä se oma, henkilökohtainen kilvoitus, josta Paavalikin puhui.

"Tiedättehän, että vaikka juoksukilpailussa kaikki juoksevat, vain yksi saa palkinnon. Juoskaa siis niin, että voitatte sen! Jokainen kilpailija noudattaa lujaa itsekuria, juoksijat saavuttaakseen katoavan seppeleen, me saadaksemme katoamattoman. Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan. Kohdistan iskut omaan ruumiiseeni ja pakotan sen tottelemaan, jottei itseäni lopulta hylättäisi, minua, joka olen kutsunut muita kilpailuun."
1. Kor. 9:24-27

Välillä tulee vastoinkäymisiä, niin kuin Jeesuksella ja opetuslapsilla merellä, mutta kaikesta tulisi oppia ja mikä tärkeintä, löytää se Kristus tie, joka taivaaseen vie.
Sillä siellä saamme tuon voittopalkinnon, olla ainaisesti kanssa rakkaiden, niiden jotka saavuttivat ja löysivät tuon tien. Jos jonkun matka täällä maanpäällä katkeaa lyhyeen ja toinen saa täällä vaeltaa pitempään, ei sen, mitä täällä maailmassa on meillä, ole väliä, vaan sen on väliä, mikä meitä odottaa, kun saavumme taivaan portille.
Kuinka ihana siellä onkaan nähdä jo ne pois lähteneet, eikä aika enää meitä eroita.

 sodan jälkeen : https://www.youtube.com/watch?v=O429O8PhZSE


Sodan jälkeen
Halki kylän pienen hiljaisen
Astuu joukko urhojen
Siinä toinen toistaan tukien
Askel askeleelta kotiin päin
Kauas jäi jo veritantereet
Mutta laukaukset korvissa vain soi
Mielessä vain voiton seppeleet
Kohta sota-asun heittää voi
Heidät puetaan valkoisiin vaatteisiin
Heille annetaan seppeleet
Heidät palkitaan
Heidät kruunataan
Sodan jälkeen kyyneleet kuivataan
Kaksi vuotta sitten kirjoitin
Kirjeen täältä jostakin
Kaipa näitä juoksuhautoja tarkattiin
Sinä kuulit Sinä autoit niin
Nyt on taistelut päättyneet
Uusi päivä kohta alkaa voi
Viholliset ovat maahan kaatuneet
Voittolaulu kohta soi
Heidät puetaan valkoisiin vaatteisiin
Heille annetaan seppeleet
Heidät palkitaan
Heidät


10. Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.
11. Minä tulen pian; pidä, mitä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.
12. Joka voittaa, sen minä teen pylvääksi Jumalani temppeliin, eikä hän koskaan enää lähde sieltä ulos, ja minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, sen uuden Jerusalemin, joka laskeutuu alas taivaasta minun Jumalani tyköä, ja oman uuden nimeni.
Ilm.3.

Olkaa siunattuja te rakkaat sisareni, tulkoon pian tuo hetki kun saamme lunastaa nuo seppeleemme ja saamme yhdessä juhlia Taivaan valtakunnassa.
Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.