sunnuntai 7. lokakuuta 2018

SINUA KANNATTAVAT IKIAIKAISET KÄSIVARRET









Shalom!
Keskiviikkona 3.10.2018. Rakas uskova siskoni, jonka kanssa käymme välillä yhdessä  hengellisissä tilaisuuksissa, lainasi minulle kirjaansa; TIE SIUNAUKSIIN: Sointu Thakur.
Ystäväni oli monasti pitänyt tuoda tuo kirja, mutta se aina unohtui, mutta tulin ymmärtämään että silläkin oli tarkoituksensa, koska sain tuon kirja. Ystäväni näki Soinussa ja minun elämässäni niin paljon samaa, että halusi minunkin lukevan tämän kirjan.
Tuo kirja on nyt ollut luettavanani, ja se on vallan ihana. Suosittelen.
Soinnulle on tapahtunut todella paljon Jumalan ihmeitä ja voi sanoa, että hän elää niissä alati. Näen monessa paikassa samanlaisuutta myös omaan elämääni.
Sointu alkoi pitää uskoon tulessaan "rukouspiirejä", niin kuin minäkin. Kerran hän mietti, miten voisi evankelijoida ja samalla hän ajatteli:
-"..mitä minulla on kädessäni ... kynä..."
Hän alkoi kirjoittaen levittämään Jumalan Sanomaa ja samaa olen tehnyt minä. Hän kertoi unestaan, jossa oli paljon nuottiavaimia, jotka toivat Jumalalle kunniaa. Siitä muistin että minä olen joskus nähnyt tuollaisen näyn, jossa oli todella iso nuottiavain ...
Eilen, 6.10. lähdimme mieheni kanssa ostoksille ja päätimme lähteä Lahteen asti. Sanoin miehelleni, että vihkiraamattumme alkaa hajota kun on ollut niin kovassa käytössä ja olin ajatellut, että jos jostakin, vaikka kirpputorilta, löytäisin itselleni sellaisen kokous Raamatun, ettei vihkiraamattumme mene pahemmaksi. Mieheni vastasi:
- " Sitähän minäkin olen sinulle sanonut .."
Mainitsin kuitenkin vielä että tuo Raamattu oli tarkoitettu käyttöä varten, eikä kirja hyllyyn pölyyntymään, se oli ohje kirjamme, moniin elämän tilanteisiin.
Tulimme Lahteen ja kävin ensin katsomassa Kirkkikseltä, joka on kristillinen kirpputori. Siellä oli kyllä muutama Raamattu, mutta kaikki 92 käännöksellä ja minä halusin sen vanhan tutun käännöksen. Siellä soitti jokin hengellinen yhtye, hengellisiä, kauniita lauluja ja heidän kohdallaan nostin käteni Siunaukseen ja ilmoitin sen heille ääneen. He nyökkäsivä kiitokseksi.
Mieheni kyllä katsoi minua alta kulmien, mutta oli ensin luullut että tunsin heidät. Oikaisin että en tuntenut vaan se oli Siunaukseksi heille, olivathan he sikojani ja veljiäni, samaa taivaallista perhettä.
Kun kirjaa ei löytynyt, lähdimme pois ja aivan vieressä oli Pelastusarmeijan kirpputori ja sieltä vihdoin löysin itselleni tuon vanhan käännöksen ja olin siitä niin iloinen.
Kotia meno matkalla hieman tutkin sitä ja sen sisällä oli kaksi kirjan merkkiä. Toinen oli itse tehty ja siinä oli mitä paras Sanan paikka:

 27. Sinun turvasi on ikiaikojen Jumala, sinua kannattavat iankaikkiset käsivarret.
5.Moos.33:27.



Sydämeni hypähti ilosta, Herra oli todella mukana tämän kirjan osotossa, pyysin että Hän etsisi minulle sen sopivan. Ja joka ilta minä rukoilen ja jään Hänen siipiensä suojaan ja rakkaille käsivarsilleen, joka ilta näin Hänelle rukouksen lopussa ilmoitan ja tässä oli vahvistusta siihen, että Herra oli myös ostamassa kanssani, juuri tätä kirjaa. Eikä ihmeet tähän loppuneet. Ajattelin että tutkin sitä sitten paremmin kotona.
Kotia päästyä, jonkin ajan päästä luin kuitenkin hetkisen tuota Soinnun kirjaa ja siinä tuli juuri tuo UNI, jossa oli noita nuottiavaimia ja se sai kiinnostukseni heräämään. Laskin kirjan ja menin tutkimaan koneelle ja etsin, löytyisikö Soinnusta mitä tietoa sieltä, olihan meillä tuo yhteinen nuottiavain kokemuskin?
Löytyihan sieltä,  tv/.ltä ohjelma jossa häntä haastateltiin ja Youtubesta video, jossa n. 15 min. kohdalla alkaa Soinnun osuus puhua ja yllätys, yllätys, kun tulin kotiin, katsoin vielä Raamattuani ja sitä toista kirjan merkkiä ja se oli Sanan paikassa ja aivan sen alussa; RUUT!
Mietin heti että onkohan tässä nyt Sanomaa, sillä tuo Ruut oli ennenkin puhutellut minua ja nyt, kun aloin katsoa tuota videota, Sointu oli ottanut siihen aiheeksi RUUTIN! Halleluja!
Kerroin siitä heti iloissani miehelleni ja hän hymyillen ja ilkikurisesti vastasi:
-" No, nyt se on tietenkin taas uskomaton sattuma?"
Vastasin:
- " Ei ole... mikään ei ole sattumaa, vaan tässä on nyt Jumalan johdatusta.."
Ruutissa kerrottiin elonkorjuun alkamisesta ja kuuliaisuudesta ja tottelevaisuudesta Herralle ja että emme tekisi töitä millä tahansa pellolla, vaan Jumalan pellolla jossa tähkäpäät odottavat noukkijaansa, siellä täällä, yksinäisinä ...
Sointu oli ollut sairaanhoitaja, ennen uskoon tuloaan, mutta Jumala kutsui hänet omaan työhönsä, että Soinnun täytyi lopettaa nuo sairaanhoitajan työt, vaikka sitä niin rakastikin. Jumalalla oli muita suunnitelmia ja tätä olen myös itse rukoillut jo pitkään Jumalalta, ennenkuin tiesin tästä Soinnusta mitään.
Koen, että Herra valmistelee minua johonkin tällaiseen. Nuo kaksi uutta on syntymässä ja ehkä tällä Herra haluaa näyttää minulle, mitä on tulossa. Kolme ihmistä on minulle tätä profetoineet, toisistaan tietämättä. Koen tämän nyt valtavana Jumalan ihmeenä. Tiedän, että Hänellä on minulle todella jokin valtava suunnitelma, jossa kaikki entinen saa väistyä, se maailma ... ja saan ottaa kutsun vastaan Jumalan Valtakunnan työhön. Kiitos Jeesus Kristus! Tässä olen ja nyt odottaen katson avoimin sydämin, mitä Sinä tuot eteeni ... odottaen.
Amen.



  http://www.tv7.fi/vod/player/13165/
Hindugurun nainut suomalaisnainen sai elämänsä täyskäännöksen, kun hän kohtasi Jeesuksen.
Sointu Thakur on Englantiin kotiutunut evankelista, jonka elämä on ollut täynnä yllättäviä käänteitä.

Haastattelussa

Kristittyjä ympäri maailmaa, joilla jokaisella on oma erityinen, mukaansatempaava tarina ja sanoma Herralta.
  • 681 katselua
  • Ensilähetys: kesäkuu 15, 2010, Taivas TV7
  • Jaksonumero: 75
  • Kesto: 30 min
  • Puhutut kielet:
  • englanti
  • Tekstitykset:
  • suomi

https://www.youtube.com/watch?v=vKTRILMjPg4
Sointu Thakur  -    Ruut:


SYNTISEN RUKOUS

Minä kumarrun puoleesi, Herra,
anna syntini anteeksi.
Kodin haluan luonasi kerran,
pese verelläs sydämeni.

Minun nimeni Elämän kirjaan
punakynällä kirjoita.
Ver Golgatan kummulla virtaa
vielä tänäkin päivänä virtaa.

Pyhän Henkesi kastaa anna
taivastulella helluntain.
Joka päivä taluta, kanna,
että tahtoas tottelen ain.

Kun hetkeni viimeinen koittaa,
saata taivaan ilohon,
eläessäni anna voittaa
sulle lyhteitä kokohon.

Sointu Thakur Ristin Kansa lehdestä

 Tänään, 7.10. herättyäni ... näin kuvan, jossa oli naisen kädet ja sormet olivat täynnä sormuksia ... kiitos Jeesus!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.