maanantai 30. joulukuuta 2019

RAKKAUDESTA MEIHIN HÄN KANTOI ORJANTAPPURAKRUUNUA

Kuva


Rauhaa ja Siunausta, Pyhä Henki olkoot täällä vahvasti läsnä!

Tänään, aikaisin aamusta heräsin hetkeksi ja siinä hetkessä näin tumman kuvan jossa oli kolme orjantappurakruunua. Mietin, miksi niitä oli kolme?
Joonaan merkki?
Sitten nukahdin ja kun sitten heräsin, ennen ylösnousua, kävin rukoukseen ja Herran läsnäoloon.
Näin siinä vielä kuvan, joka esitti jonkun foorumin pohjaa ja siellä näkyi kaksi punaista ymmpyrää, jotka ilmoittivat että siinä osiossa oli joku jotakin jakanut.
Nyt olen miettinyt, josko näitä jaan .. mutta nyt sitten kuitenkin päätin sen tehdä.
Löysin tuohon orjantappurakruunuun todella oivallista ja jaettavaa tekstiä:

http://www.kotisatama.net/fi/lehdet/art ... =227&oid=4
Kuvat orjantappurakruunusta

Ihmisen turmeltunut luonto

VERTAUSKUVA IHMISSYDÄMEN TURMELUKSESTA

Joku voi kysyä: ”Kuinka on mahdollista, että joku henkilö on niin julma, että panee orjantappurakruunun toisen henkilön päähän?” Siksi, että ihminen on turmeltunut! ”Kantapäästä kiireeseen asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä” (Jes 1:6), sanoo Raamattu ihmisestä.

Mieleen jäänyt hymy

Eräs saarnaaja sanoi vuosia sitten minulle: ”Veli Tom, tule kanssani sairaalaan. Haluan näyttää sinulle erään pienen pojan, jonka luona olen käynyt.” Kun katsoin poikaa hänen kasvoillaan oli viehättävin hymy, mitä koskaan olin nähnyt.
En ole saanut mielestäni tämän pienen pojan kuvaa, vaikka siitä on nyt kulunut ainakin 12-14 vuotta. Pieni poika oli lastenhoitajan huostassa pyörätuolissa. Hänen pienet kasvonsa ja päänsä oli sananmukaisesti täynnä haavoja, suunnilleen sormen levyisiä kooltaan.

Itkin kuin lapsi

Saarnaaja kertoi, että lapsen äiti oli lastaan rangaistakseen asettanut hänet tulikuumalle liedelle, joka oli polttanut hänen pienen ruumiinsa hirvittävällä tavalla. Hän oli saanut kokea sanoinkuvaamatonta tuskaa. Sitten äiti oli pannut hänet kylpyammeeseen ja lyönyt kengän korolla yli sata kertaa.
Seisoin siinä ja itkin kuin lapsi. Ajattelin; ”Voiko inhimillinen olento olla näin turmeltunut?” Eikö ole käsittämätöntä, että äiti voi käyttää sellaista epäinhimillistä julmuutta? Niin, se on mahdollista koska ihmiset ovat turmeltunutta sukukuntaa.

Ihminen

Jos ihmiset saattoivat valmistaa orjantappurakruunun ja asettaa sen Jeesuksen päähän – julmien piikkien kruunun – voivat he tehdä mitä tahansa. Tämä sukukunta on turmeltunut. Raamattu sanoo: ”Älkää luottako veljeen.” Se tarkoittaa sitä, että lihan takia emme voi luottaa kehenkään ihmiseen.
Raamattu sanoo: ”Henki tosin on altis, mutta liha on heikko.” Sana opettaa, että kantapäästä kiireeseen saakka siinä ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu eikä öljyllä pehmitetty (Jes 1:6).
Ja orjantappuroista väännetty kruunu pantiin Jumalan Pojan päähän vertauskuvana ihmisen turmeluksesta.

Tom Malone
Airut 369

-------------------------------------------------------------------------------

Jumalan syvä rakkaus
Kosketus, joka herättää

VERTAUSKUVA JUMALALLISEN RAKKAUDEN SYVYYDESTÄ

Jos uskot Raamattuun, et voi olla uskomatta, että Jeesus kantoi orjantappurakruunua ja että Hän rakastaa sinua. Se on vertauskuva Hänen rakkautensa syvyydestä. ”Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä” (Jh 3:16). Ensimmäinen Johanneksen kirje 4:8 sisältää kolme suurinta sanaa, mitä koskaan on ihmiskielessä lauseeksi yhdistetty: Jumala on rakkaus. Ja orjantappurakruunu symboloi Hänen rakkauttaan.

Maalaisäiti

Sisällissodan aikana eräs nuori mies makasi kuolevana Richmondissa Virginiassa. Kun sanoma siitä saavutti hänen äitinsä, lähti hän vihollislinjojen läpi Richmondin sairaalaan.
Kun hän tuli rintamalinjoille, hänelle sanottiin: ”Me ammumme teidät, jos yritätte mennä linjojen läpi.” Hän vastasi: ”Se on tarkoitukseni. Poikani on sairaalassa, ja lääkärit sanovat, ettei hän jää elämään. Hän on kuolettavasti haavoittunut, ja minä olen hänen äitinsä. Menen poikani luo.”
Hänelle sanottiin: ”Me ammumme teidät, jos teette sen.” Hän vastasi: ”Ampukaa, jos tahdotte, mutta minä menen poikani luo.”
Tämä hyvä, vanha maalaisäiti, vanhanaikainen myssy päässään ja huivi hartioillaan, meni vihollisen linjojen läpi Richmondin sairaalaan.

Sairaalassa

Siellä hän kertoi, kuka hän oli. Hän sanoi: ”Ymmärrän, että poikani on kuoleman rajalla.” He vastasivat: ”Kyllä, mutta teidän on nähtävä lääkäri, ennen kuin voitte nähdä poikanne.” Kerrotaan, että sotilaslääkäri sanoi äidille: ”Teidän poikanne elämä on niin hauraan langan varassa, että pieninkin muutos, fyysinen tai henkinen, voi olla hänen viimeinen hengenvetonsa.”
”Pelkään, että hän järkyttyy teidän olostanne täällä, ja se on kyllin tappamaan hänet. Mutta annan teidän nähdä hänet, koska epäilen, että hän ei jää eloon ja koska olette hänen äitinsä. Saatte nähdä hänet, jos lupaatte, että ette sano sanaakaan.”

Ei sanaakaan

Vanha maalaisäiti vastasi: ”Haluan nähdä hänet ja rakastan häntä niin paljon, että lupaan olla sanomatta hänelle sanaakaan.” Pojan vuoteen viereen asetettiin tuoli. Hänen päänsä oli kokonaan siteissä ja silmänsä siteiden peitossa. Siinä hän makasi vuoteellaan jäsenet runneltuina. Vanha äiti istuutui tuolille. Hän muisti, kuinka tämä poika oli leikkinyt maatilalla juosten äitinsä luo, kun oli loukannut itsensä.
Istuessaan äiti alkoi itkeä. Välittömästi sen enempää ajattelematta hän laski kätensä poikansa pään päälle. Silloin pojan huulet alkoivat liikkua. Hän sanoi: ”Äiti, tiesin että sinä tulisit koska rakastat minua niin paljon.”

Enemmän kuin äidin rakkaus

Ystäväni, löytyy rakkaus, joka ylittää äidin rakkauden niin kuin taivaat ovat maata ylempänä – Vapahtajan rakkaus! Nähdessäni tämän vanhan maailman kadotettuna, turmeltuneena, ilman Jumalaa, haluaisin sanoa: ”Jeesus, Sinä tulit. Tiesin, että kuolisit ristillä, koska rakastat ihmisten sieluja.” ”- - mikä leveys ja pituus ja korkeus ja syvyys on, ja oppia tuntemaan Kristuksen rakkauden, joka on kaikkea tietoa ylempänä” (Ef 3:18-19).
Oi, orjantappurakruunu, kuinka paljon kerrotkaan minulle tänä päivänä rajattoman Rakkauden mittaamattomista syvyyksistä langennutta ihmistä kohtaan!

Tom Malone
Airut 369

-------------------------------------------------------------------------------

Kristus eräänä päivänä

VERTAUSKUVA KRISTUKSEN KUNNIAAN KOROTTAMISESTA.

Orjantappurakruunu tuo mieleeni vastakohdan: mitä Jeesus eräänä päivänä on kantava. Raamattu puhuu päivästä, jolloin Herran tuntemus peittää maan, niin kuin vedet peittävät meren.
Vanha testamentti kertoo meille Jes 55:13: ”Orjantappurain sijaan on kasvava kypressejä, nokkosten sijaan on kasvava myrttipuita - -.” Se puhuu päivästä, jolloin ei enää ole oleva piikkejä ruusuissa, ei kyyneleitä kasvoilla, ei tuskaa ruumiissa, ei surua sydämessä. Se puhuu päivästä, jolloin Herraa korotetaan ja Hän on oleva kuningasten Kuningas ja herrain Herra.
Se puhuu juuri siitä päivästä sanoessaan: ”Sentähden onkin Jumala hänet korkealle korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkeamman, niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman - - ” (Fil 2:9-10). Jokainen polvi on notkistuva, ei vain minun! Jokaisen pelastetun ja kadotetun on notkistuttava ja kunnioitettava Herraa sinä päivänä, kun Hänet korotetaan kuningasten Kuninkaaksi.
Ystäväni, olen iloinen siitä, että olen Jeesuksen ystävä, kun tuo päivä tulee – ja Hän on nyt jo Vapahtajani. Oletko Sinä jo Hänen?
Orjantappurakruunu! – Se vaihtuu Kunnian Kuninkaan hallituskruunuksi!

Tom Malone
Airut 369

torstai 26. joulukuuta 2019

HE KOKOAVAT HÄNEN VALITTUNSA




Rauhaa Tapanin päivään ...

Tänään kun heräsin ja jäin Herran rukoukseen ja Hänen läsnäolonnsa, näin 5 kuvaa, jotka kaikki oli hyvin tummia:

1. Näin ensin kuvan hyökyaallosta,jonka kulkusuunta kuvassa oli sivuttain, oikealta vasemmalle, minuun nähden.
Ajattelin tuon suunnan kuvaavan sen lyömistä kohti maailmaa, joka pimeydessä ja pahuudessa elää.
Tänään on myös 15 vuotta kun tsunami iski Thaimaaseen.

2. Sitten näin morsiusparin tanssivan. Morsiamella oli valkoinen kaunis puku ja sulhasella perinteinen tummapuku, valkoisine paitoineen.

3. Seuraavassa kuvassa ihmisiä yhtyi tuohon morsiusparin tanssiin. Käsikädessä he tanssivat ketjuun liittyen ...

4. Sitten näin suuren juhlapöydän, jonka päätypuolelta sitä katselin. Kohta pöydän toisessa päässä näin ristin, joka lähti kulkemaan pöydän ylitse aivan kasvojeni eteen ..

5. Näin kaksi ihmistä, joilla oli kauniit, ehkä "kansallispuvut" päällään, ne oli tehty hohtavista ja kimaltavista kankaista. Juhlivatko he ehkä tätä Joulun juhlaa, Joulun aikaa, jota nyt juhlitaan kautta maailman?
 He seisoivat siinä rinnan, kohta toisen kadotessa rinnalta ja vain yksi jäi ... Tästä nousi mieleeni Raamatun sanoma, jossa toinen otetaan ja toinen jätetään.

Herra, avaa näitä kuvia, jotka niin kovin tummia oli. Johtuiko tuo tummuus kuvissa siitä pimeydestä, joka maailmassa vallitsee? Vai kertooko meille auringonpimennyksestä?
Tapaninaamun auringonpimennys myös tapahtuu Jerusalemissa ja Suomessa klo. 7:17. Tosin meille se ei näy.
Tosin moni Raamatun tärkeä tapahtuma on tapahtunut monasti juuri yöllä, yön pimeydessä, yön pimeänä hetkenä, johdattaen meitä kohti valoa.


29. Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
30. Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella.
31. Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin.
32. Mutta oppikaa viikunapuusta vertaus: kun sen oksa jo on tuore ja lehdet puhkeavat, niin te tiedätte, että kesä on lähellä.
33. Samoin te myös, kun näette tämän kaiken, tietäkää, että se on lähellä, oven edessä.
34. Totisesti minä sanon teille: tämä sukupolvi ei katoa, ennenkuin kaikki nämä tapahtuvat.
35. Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät koskaan katoa.
36. Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin.
37. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
38. Sillä niinkuin ihmiset olivat niinä päivinä ennen vedenpaisumusta: söivät ja joivat, naivat ja naittivat, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin,
39. eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
40. Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
41. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
42. Valvokaa siis, sillä ette tiedä, minä päivänä teidän Herranne tulee.
Matt.24.


Siunattua ja Rauhaisaa Tapanin päivää teille kaikille.

tiistai 24. joulukuuta 2019

JOULUEVANKELIUMI 2019

 

2019 Evankeliumi Luukkaan mukaan 2: 1-20

Siihen aikaan antoi keisari Augustus käskyn, että koko valtakunnassa oli toimitettava verollepano. Tämä verollepano oli ensimmäinen ja tapahtui Quiriniuksen ollessa Syyrian käskynhaltijana. Kaikki menivät kirjoittautumaan veroluetteloon, kukin omaan kaupunkiinsa.
Niin myös Joosef lähti Galileasta, Nasaretin kaupungista ja meni verollepanoa varten Juudeaan, Daavidin kaupunkiin Betlehemiin, sillä hän kuului Daavidin sukuun. Hän lähti sinne yhdessä kihlattunsa Marian kanssa, joka odotti lasta. Heidän siellä ollessaan tuli Marian synnyttämisen aika, ja hän synnytti pojan, esikoisensa. Hän kapaloi lapsen ja pani hänet seimeen, koska heille ei ollut tilaa majapaikassa.
Sillä seudulla oli paimenia yöllä ulkona vartioimassa laumaansa. Yhtäkkiä heidän edessään seisoi Herran enkeli, ja Herran kirkkaus ympäröi heidät. Pelko valtasi paimenet, mutta enkeli sanoi heille: “Älkää pelätkö! Minä ilmoitan teille ilosanoman, suuren ilon koko kansalle. Tänään on teille Daavidin kaupungissa syntynyt Vapahtaja. Hän on Kristus Herra. Tämä on merkkinä teille: te löydätte lapsen, joka makaa kapaloituna seimessä.” Ja samalla hetkellä oli enkelin ympärillä suuri taivaallinen sotajoukko, joka ylisti Jumalaa sanoen:
Jumalan on kunnia korkeuksissa, maan päällä rauha ihmisillä, joita hän rakastaa.
Kun enkelit olivat menneet takaisin taivaaseen, paimenet sanoivat toisilleen: “Nyt Betlehemiin! Siellä me näemme sen, mitä on tapahtunut, sen, minkä Herra meille ilmoitti.” He lähtivät kiireesti ja löysivät Marian ja Joosefin ja lapsen, joka makasi seimessä. Tämän nähdessään he kertoivat, mitä heille oli lapsesta sanottu. Kaikki, jotka kuulivat paimenten sanat, olivat ihmeissään. Mutta Maria kätki sydämeensä kaiken, mitä oli tapahtunut, ja tutkisteli sitä.
Paimenet palasivat kiittäen ja ylistäen Jumalaa siitä, mitä olivat kuulleet ja nähneet. Kaikki oli juuri niin kuin heille oli sanottu.


Jeesuksen Kristuksen, meidän Vapahtajan, Siunausta ja Rauhaa, teidän kaikkien Jouluaikaan!

lauantai 21. joulukuuta 2019

SIELLÄ KASVAA RUOHO, YNNÄ RUOKO JA KAISLA ...



Kuva

Shalom!
Herran Rauhaa!

Eilen sain olla todistamassa erään seurakunnan tilaisuudessa ja koko seurakunta väki kiitteli minua yksitellen hyvästä todistuksesta.
Ystäväni istui penkissä itkien, kuunnellessa todistustani, jonka luonnehti sen koskettavaksi.
Siitä saan kiittää Herraa, joka näytti minulle nuo jo avoimet ovet. Olen nyt sen äärellä, astumassa esiin ...

Tänään, aamuisessa rukoushetkessäni, Herran läsnäolossa, sain nähdä kuvan kaislikosta, veden äärellä. Pyysin Herralta siihen vahvistusta ja juuri äsken sain siihen Sananpaikan, joka voisi ilmaista tuon kuvan sisältöä. Se on yksi minun lempi Sananpaikkoja:

JESAJA 35
1. Erämaa ja hietikko iloitsee, aromaa riemuitsee ja kukoistaa kuin
lilja.
2. Se kauniisti kukoistaa ja iloitsee ilolla ja riemulla. Sille annetaan Libanonin kunnia, Karmelin ja Saaronin ihanuus. He saavat nähdä Herran kunnian, meidän Jumalamme ihanuuden.
3. Vahvistakaa hervonneet kädet, voimistakaa horjuvat polvet.
4. Sanokaa hätääntyneille sydämille: "Olkaa lujat, älkää peljätkö. Katso, teidän Jumalanne! Kosto tulee, Jumalan rangaistus. Hän tulee ja pelastaa teidät."
5. Silloin avautuvat sokeain silmät ja kuurojen korvat aukenevat.
6. Silloin rampa hyppii niinkuin peura ja mykän kieli riemuun ratkeaa; sillä vedet puhkeavat erämaahan ja aromaahan purot.
7. Hehkuva hiekka tulee lammikoiksi ja kuiva maa vesilähteiksi. Aavikkosutten asunnossa, missä ne makasivat, kasvaa ruoho ynnä ruoko ja kaisla.

8. Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan.
9. Ei ole siellä leijonaa, ei nouse sinne raateleva peto; ei sellaista siellä tavata: lunastetut sitä kulkevat.
10. Niin Herran vapahdetut palajavat ja tulevat Siioniin riemuiten, päänsä päällä iankaikkinen ilo. Riemu ja ilo saavuttavat heidät, mutta murhe ja huokaus pakenevat.

Kiitos Jeesus Kristus!

maanantai 16. joulukuuta 2019

KUN OKSA VIRKOAA.. TE TIEDÄTTE

Kuva


Rauhaa.
Tänään, rukous ja läsnäolon hetkellä, juuri ennen, kun olin aikeissa nousta ylös, sain nähdä kuvan, jossa taustalla oli valtavat lumikinokset ❄❄❄ mutta aivan kuvan edessä, näin pensaan tai puun, jonka oksat levittäytyivät kehystämään kuvaa.
Tuon "puun" oksilla näin lehtiä ja puulla / pensaalla oli rehevä lehvästö. 🌳
Kiitos Jeesus tästä, jokin on väistymässä? Lumi oli jäänyt taustalle. Tuo kylmä valhe.
 Saamme olla tuo rehevä lehvästö yhdessä ja noita vihreitä, eläviä lehtiä henkilökohtaisella tasolla, eläviä Kristuksessa ja Hänen Sanansa totuudessa? 👑🌳🕊


Katsokaa viikunapuun lehtiä!

"Ottakaa oppia vertauskuvasta, jonka viikunapuu tarjoaa: kun sen oksa virkoaa ja alkaa tulla lehteen, te tiedätte, että kesä on lähellä.

Samalla tavoin te kaiken tämän nähdessänne tiedätte, että se aika on lähellä, aivan ovella. Totisesti: tämä sukupolvi ei katoa ennen kuin kaikki tämä tapahtuu.

Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa."
Matt. 24:32-35 [kr92] [kr38]

Amen!

sunnuntai 15. joulukuuta 2019

KRISTUS MEISSÄ

Kuva


Rauhaa ..
Eilen, 14.12.2019. oli hauska juttu eräässä kirja tilaisuudessa. Menin katsomaan lastenkirjoja ja siinä oli 2 poikaa joiden ohi menin.
 Kohta kuulin kun toinen poika sanoi:
" Näitkö äsken ton yhen naisen? Se oli ihan Jeesuksen näköinen nainen."
En tiedä tarkoittiko minua, onhan minulla pitkät hiukset. Mutta jos tarkoitti, niin olen siitä hyvin otettu, sillä sanotaanhan että Kristuksen kirkkaus ja valo loistaa meistä uskovista! Kuinka hyvälle se tuntuikaan vanhan uskovan mummon sydämessä, kun pieni lapsi osaa yhdistää Jeesuksen aivan tavallisiin arkisiin asioihin ja näkee Jeesuksen kanssa kulkijoissa.
 🌟✨👑

Te olette maailman valo. Ei kaupunki voi pysyä kätkössä, jos se on ylhäällä vuorella. Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville.

Näin loistakoon teidänkin valonne ihmisille, jotta he näkisivät teidän hyvät tekonne ja ylistäisivät Isäänne, joka on taivaissa.”
- - -
"Tämä on se sanoma, jonka olemme häneltä kuulleet ja jonka julistamme teille: Jumala on valo, hänessä ei ole pimeyden häivää. Jos sanomme elävämme hänen yhteydessään mutta vaellamme pimeässä, me valehtelemme emmekä seuraa totuutta.

Mutta jos me vaellamme valossa, niin kuin hän itse on valossa, meillä on yhteys toisiimme ja Jeesuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä."
Matt. 5:14-16; 1. Joh. 1:5-7 [kr92] [kr38]

perjantai 13. joulukuuta 2019

TAIVAASSA OLI OVI AVOINNA

Kuva


Rauhaa teille.
Kerronpa vielä hieman tuosta edellisestä kokouksesta. Meillä on tapana, kun rukous hetki aloitetaan niin asetamme tuolin keskelle huonetta ja siihen saa istua vuorollaan kaikki jotka rukousta tarvitsevat.
Kun tuli minun vuoroni, niin veljeni vaimo sai minulle siinä rukoushetkellä ihanan kuvan. Joka hyvin kertoi tämän hetkistä uskoni tilaa, sillä nyt olen taas saanut rauhan valtavien hyökkäysten jälkeen.
Hän näki että olin kulkenut suoraa tietä ja saapunut kahden valtavan oven eteen joka avautui yhdeksi isoksi oviaukoksi, ovien avautuessa sivuille.
Siinä minä seisoin tuossa ovella ja pidin molemmin käsin kiinni ovien karmeista, kummaltakin sivulta ja kurkoitin päätäni ovesta sisään ja uteliaana katselin sitä sisällä olevaa ...
Sanoin että jokin aika sitten minulle nähtiin, että kuljin tietä jossa näkyi merkityt askel paikkani. Joskus ne hieman erkanivat tuolta merkitystä polulta mutta palasivat aina takaisin.
Tuolloin minulle sanottiin että esteitä tulee tielle paljon mutta ne kaikki tulee väistymään.
Nyt veljeni vaimo taas kertoi että tuo tie oli kyllä nyt aivan suora. HALLELUJA!
Olin siis nyt tullut jonkun uuden ja tärkeän eteen. Esteet oli voitettu ja kyllä se taistelua olikin.
Nuo valtavat ovet oli nyt minulle täysin auki, mitä ne sitten pitävätkään sisällään. Se jää nähtäväksi.

Nyt keskiviikkona kävin työpäivän jälkeen viemässä entiselle työkaverilleni joulutervehdyksen ja istuinkin siellä nyt useamman tunnin. Hän iloitsi käynnistäni kun oli jäänyt yksin miehensä kuoleman jälkeen.
Hän kertoi että oli kertonut minusta siskonsa tyttärelle ja tämä iloitsi siitä että tällä ystävälläni oli minun kaltainen ystävä, joka uskoo Jeesukseen. Tämä siskon tytär asuu kuulema Tampereella ja käy jotain Raamattu koulua, eli sielläkin ollaan uskovia ja siksi ymmärrän heidän ilonsa minusta. Mutta kaiken kaikkiaan tämä oli hyvin palkitsevaa.
Nyt jään avoinna odottamaan mitä uutta nyt avautuu tai on jo avautunut elämääni, kunhan vain uskaltaudun astumaan siihen sisälle, tuosta suuresta ovi aukosta.
Kiitos Jeesus!!! ♥️👑💍

KR 1933/-38
Ilm. 4:1 Sen jälkeen minä näin, ja katso: taivaassa oli ovi avoinna, ja ensimmäinen ääni, jonka minä olin kuullut ikäänkuin pasunan puhuvan minulle, sanoi: "Nouse ylös tänne, niin minä näytän sinulle, mitä tämän jälkeen on tapahtuva."

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Ilm. 1:10 Minä olin hengessä Herran päivänä, ja kuulin takaani suuren äänen, ikäänkuin pasunan äänen,
Ilm. 1:19 Kirjoita siis, mitä olet nähnyt ja mikä nyt on ja mitä tämän jälkeen on tapahtuva.
Ilm. 22:6 Ja hän sanoi minulle: "Nämä sanat ovat vakaat ja todet, ja Herra, profeettain henkien Jumala, on lähettänyt enkelinsä näyttämään palvelijoilleen, mitä pian tapahtuman pitää.

Biblia (1776)
Ilm. 4:1 Sitte näin minä, ja katso, ovi avattiin taivaassa, ja ensimäinen ääni, jonka minä kuulin niinkuin basunan puhuvan minun kanssani, sanoen: astu tänne ylös, ja minä osoitan sinulle, mitä tästälähin tapahtuva on.