torstai 15. marraskuuta 2018

JUMALAN LAPSIA ...

 
 

 
Shalom!
 
Illalla, kun kävin nukkumaan ja olin rukouksessa Herrani edessä, vuodatin taas suruni Hänelle, "piiskasin" siinä itseni Hänen edessään ... en löytänyt itsestäni mitään hyvää, en voinut uskoa todeksi itsessäni, niitä asioita, joita minulle oli profetoitu, ettei minusta ole siihen ... sitten nukahdin ja ammulla kun heräsin ja olin jo rukoillut ja aikeissa nousta ylös Herra lohdutti minua kauniilla kuvalla. Voi kunpa voisin tuon kuvan teille tuolta sydämestäni näyttää ...

"Näin puisen, vanhan ristin, jonka yläpuuhun oli ripustettu taulu, jossa oli valokuva pienestä lapsesta. Se oli suloinen pieni lapsi, ehkä n. 8 kk.vanha.
Siinä se istui kauniisti puettuna, vauvan töppöset jalassaan. Koin että lapsi oli tyttö. Katselin tarkemmin ja sitten kyselin hämmentyneenä: " Tuo on kuin minä pienenä, olenko minä tuossa?"
Tuota hoin ja muistin illallisen itseni "piiskauksen". Herra halusi lohduttaa, että olisin aina Hänen lapsensa, Hän oli ottanut minut ristilleen.
Kiitos, Kunnia ja Ylistys, Jeesuksen Kristuksen! Halleluja!
Amen.

"Mutta kaikille, jotka ottivat hänet (Jeesuksen) vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen (Joh. 1:12).

 "Ja herra itse käy sinun edelläsi, hän on sinun kanssasi, hän ei jätä sinua eikä hylkää sinua; älä pelkää äläkä arkaile." (5Moos, 31:8.)

Olen Jumalan Lapsi : https://www.youtube.com/watch?v=uBw-4YRQV3U


Kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.