lauantai 16. kesäkuuta 2018

ILOITSE; TYTÄR SIION ...

Näky - "Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla"

27 Kesä 2017.

Shalom!
Tänään, näin pitkästä aikaa aamusta näky kuvan, jota tässä olen pitkin päivää mutustellut, mitä lie tarkoittaa?
Kuva oli vähän epäselvä ja vaikea kuvata sitä, mutta yritän.
Näin ihmisiä maassa makkamassa, valtavissa riveissä ja noita rivejä oli paljon. Heillä oli päällys vaatteet yllään, mutta kaikki makasi maassa, en tiedä, olivatko kuolleita vaiko eläviä.
Nuo ihmisrivit oli kovin suoria ja niitä oli paljon ...

Ajattelin ensin jättää tuon kertomatta, oli se niin ihmeellinen kuva, mutta jospa se jollekkin herättelee ajatuksia ...
Siunausta päiväänne!
Googletin tuossa tuota näkyäni ja minua tuli vastaan tämä Raamatun jae, joka on tuohon hyvin pysäyttävä:

Jer. 9:22
Puhu: Näin sanoo Herra: Ihmisten ruumiita makaa maassa niinkuin lantaa vainiolla, niinkuin lyhteitä leikkaajan jäljessä, eikä ole niitten korjaajaa.

... eli meidän tulee ehkä lukea tuo koko 9 luku Jeremiasta, tiukkaa sanomaa. http://www.finbible.fi/38alaviite/Jeremia/Jeremia_9.htm

... nuo ihmiset todella makasivat niin tiuhissa ja suorissa riveissä, ettei maata heidän altaan juuri näkynyt, he olivat todellakin siihen levitetty kuin "lanta". ... ja osa heistä makasi hieman nousevassa rinteessä.



"Sinun on sanottava heille tämä Sana"


03 Heinä 2017.
Eilinen Rukoushetkemme oli aivan ihana, vaikka vihulainen yrittikin kaikin tavoin sotkea ja rikkoa piiriämme, mutta Jeesus tiesi sen ja näytti sen, joten sain sen estettyä.
Illalla sitten aloimme rukoilemaan niin, että tuoli oli keskellä lattiaa ja jokainen pääsi vuorollaan tuolle tuolille rukoiltavaksi ja öljyttäväksi.
kolmen ihmisen kohdalla koin niin valtavaa Pyhän Hengen vuodatusta kauttani, että välillä piti pitää pöydästä kiinni etten huimaukselta kaatunut.
Sitten tuli minun vuoroni ja minulle rukoiltiin terveyttä mutta myös lisää armolahjoja Herran tahdon mukaan ja etenkin parantamisen armolahjaa jota minulle on ennenkin voideltu.
Eräs sisko sai minulle ihanan Sanan: " Olet ihana Jumalan lapsi"
En ollut pysyä tuolilla, niin siinä Herran edessä iloitsin ja osoitimme rakkautta molemminpuolisesti.
Päärukoilija hihkui että nyt vuotaa paljon iloöljyä ja aina lisää vain hän ilmoitti sitä tulevan!
Voi kuinka RAKASTANKAAN Jeesusta Kristusta!
Mutta Hän RAKASTAA vielä enemmän meitä, ei vain meitä kaikkia yhdessä vaan jokaista henkilökohtaisesti. Voi sita Ilo riemua jota saamme Hänen kanssaa viettää.


SEFANJA 3
1. Voi uppiniskaista ja saastutettua, voi väkivaltaista kaupunkia!

2. Se ei ole totellut ääntä, ei huolinut kurituksesta, ei luottanut Herraan, ei lähestynyt Jumalaansa.
3. Sen päämiehet sen keskellä ovat ärjyviä leijonia. Sen tuomarit ovat kuin sudet illalla, jotka eivät säästä mitään aamuksi.
4. Sen profeetat ovat huikentelijoita, uskottomia miehiä. Sen papit saastuttavat pyhän ja tekevät väkivaltaa laille.
5. Herra on vanhurskas sen keskellä, hän ei tee väärin. Joka aamu hän tuo valoon oikeutensa, ei se tulematta jää. Mutta väärintekijä ei tunne häpeätä.
6. Minä olen hävittänyt pakanakansat, niiden muurinkulmat ovat autioina. Minä olen tehnyt niiden kadut raunioiksi, kulkijattomiksi; niiden kaupungit ovat hävitetyt ihmisettömiksi, asujattomiksi.
7. Minä olen sanonut: Ainoastaan pelkää minua ja ota varteen kuritus, niin ei hävitetä tytär Siionin asumusta, ei mitään siitä, mitä minä olen hänelle säätänyt. Kuitenkin he varhaisesta alkaen ovat aina pahemmin tehneet.
8. Sentähden odottakaa minua, sanoo Herra, odottakaa sitä päivää, jona minä nousen saaliille. Sillä minun tuomioni on, että minä kokoan pakanakansat, saatan kokoon valtakunnat vuodattaakseni heidän päällensä tuimuuteni, vihani kaiken hehkun; sillä minun kiivauteni tuli kuluttaa koko maan.
9. Silloin minä muutan puhtaiksi kansain huulet, niin että ne kaikki rukoilevat Herran nimeä, palvelevat häntä yksimielisesti.
10. Tuolta puolen Etiopian virtain tuovat minun rukoilijani - tytär, minun hajoitettu joukkoni - minulle ruokauhreja.
11. Sinä päivänä ei sinun tarvitse hävetä yhtäkään niistä teoistasi, joilla olet rikkonut minua vastaan, sillä silloin minä poistan sinun keskuudestasi sinun ylvääsi, riemuitsevaisesi, etkä sinä sitten enää ylpeile minun pyhällä vuorellani.
12. Mutta minä jätän jäljelle sinun keskuuteesi kurjan ja vaivaisen kansan, ja he luottavat Herran nimeen.
13. Israelin jäännökset eivät tee väärin, eivät puhu valhetta, eikä heidän suussaan tavata vilpillistä kieltä. Sillä he kaitsevat kaittaviansa ja makaavat kenenkään peloittelematta.
14. Iloitse, tytär Siion, puhkea huutoon, Israel; ihastu ja ratkea riemuun kaikesta sydämestäsi, tytär Jerusalem.
15. Herra on poistanut sinun tuomiosi, kääntänyt pois sinun vihollisesi. Israelin kuningas, Herra, on sinun keskelläsi. Ei tarvitse sinun enää onnettomuutta nähdä.
16. Sinä päivänä sanotaan Jerusalemille: "Älä pelkää, Siion, älkööt kätesi hervotko.
17. Herra, sinun Jumalasi, on sinun keskelläsi, sankari, joka auttaa. Hän ilolla iloitsee sinusta, hän on ääneti, sillä hän rakastaa sinua, hän sinusta riemulla riemuitsee."

18. Jotka murehtivat, kaukana juhlakokouksista, ne minä kokoan: nehän ovat sinusta, niitä häväistys kuormana painaa.
19. Katso, siihen aikaan minä teen tekoni kaikille sinun nöyryyttäjillesi. Minä pelastan ontuvat ja kokoan karkoitetut ja teen heidät ylistetyiksi ja mainehikkaiksi jokaisessa maassa, jossa he olivat häpeänalaisina.
20. Siihen aikaan minä tuon teidät takaisin - siihen aikaan, jona minä teidät kokoan. Sillä minä teen teidät mainehikkaiksi ja ylistetyiksi kaikissa maan kansoissa, kun minä käännän teidän kohtalonne teidän silmäinne nähden; sanoo Herra.









04 Heinä 2017.
Eilen ilta puolella, kun istuin tietokoneella tuli kummallinen huimaus. Koin että putoanko kohta tuolilta? Meneekö taju?
Se kesti vain hetken ehkä n. minuutin.
Kohotin katseeni Herran puoleen että mitä tämä on? Terveydellistä vaiko jotain henkistä tapahtumaa?
Valmistaako Hän minua johonkin alkavaan matkaan, pois lähtöön vaiko johonkin armolahjaan jota rukoushetkessä pyysin? Mietin myös sitä että moni uskova on kertonut näinä päivinä kokeneen huimausta. Onko se yhteinen tekijä, lähtöämme edeltävänä aikana?
Joka tapauksessa uskon että Jeesus tulee todella pian!


Sunnuntaisessa rukoushetkessä, 2.7. Hänen tahtonsa mukaan, sillä olen tässä jo muutaman päivän vahvasti kokenut, joskus kyyneleet silmissä, että Herra saisi viedä minua eteenpäin, nyt on liian kauan junnattu paikallaan ... että jotain uutta tapahtuisi, jokin uusi tärkeä ja rakas tehtävä, Jeesuksessa Kristuksessa! Hän kyllä tietää mitä se voisi olla, mikä olisi minulle sopivaa, mutta Hänen voimassaan. Että Hän toisi tuon tehtävän eteeni, johdatuksessa ja ohjauksessa, jotain ... vahvempaa...
Amen.



 Eilen, 15.6.2018.
Lähdin hyvän uskovan ystäväni kanssa Pirkko Vesavaaran kokoukseen. Olin rukoillut Herraa että Hän vahvana ilmestyisi paikalle ja avaisi minulle tätä tehtävääni Hänessä. Olin ollut pitkään jo hyvin väsynyt, sillä taistelu oli ollut kovaa ja samaa valittivat muutkin uskon sisaret ja veljet.
Ennen lähtöä sain yksityis viestin, jossa minua pyydettiin rukoilemaan ahdistuksen vuoksi ja tämä joka anoi, on minulle rakas uskon veli. Ja minä rukoilin ja kiivaana ajoin pois tuota ahdistusta ja väsymystä pois, niin tämän veljen kuin itseni yltä ja kaikkien kanssa sisarien yltä, sillä Jeesus Kristus on Herramme ja voittanut kuoleman! Tämä jo piristi hieman itseäni.
Sitten lähdimme tuonne kokoukseen ja Pirkko puhui kokoajan niitä asioita, jotka olivat minua ja monia vaivanneet viime päivät. Se oli hyvää Sanomaa ja tunsin Herran läsnäolon.
Sitten tuli rukousvuoro ja viimein Pirkko pääsi kohdalleni ja alkoi rukoilemaan:
- "Sinä olet siskoni ollut kovassa koulussa ja et ole aina luottanut itseesi ..Herra kouluttaa sinua ja vahvistaa uskoasi edelleen .. tulet olemaan kovassa koulussa edelleen .."
Kerroin Pirkolle että haluan pois tästä maailman oravanpyörästä, päästä irti siitä niinkuin Pirkko aikanaan jättäytyi pois maailman töistä ja alkoin tekemään täysin Jumalan työtä. Sitä minä haluan. Kerroin kuinka julistin netissä Jumalan sanomaa ja siellä on ollut työmaani ja siellä olen ollut kovassa koulussa.
Pirkko sanoi:
- " Mutta vaikka olet nettievankelista, Herra tulee antamaan sinulle muutakin evankeliointi tehtäviä ..."
Kerroin vielä hieman kotikokouksista jotka aloitin ja siellä myös saan tehdä Herran työtä.
Pirkko siunasi ja öljysi minut ja ohjasi erään tiimiläisen luokse minut, että voimme jatkaa rukousta.
Tämä tiimi sisko alkoi rukoilla ja puhua aivan samoista asioita kuin Pirkko ja minä oli aivan hämmästynyt. Kerroin hänelle asioita niinkuin Pirkolle ja vielä vähän enemmänkin.
Kerroin kuinka oli kuntouttavassa työtoiminnassa ja olin jäänyt väliinputoojaksi, joka huonon terveyden takia ei enää saa työtä mutta ei pääse eläkkeellekkään.
Halusin tuosta kaikesta irti ja tehdä työtä vain Jumalan valtakuntaan!
Tämä sisko sanoi, kuultuaan myös netti evankeliointini:
- " Sinä et tule olemaan väliin putooja, ehkä maailman silmin, mutta Jumalan työssä sitä et ole ... Jumala tulee olemaan sinun palkan maksajasi ja tulet tekemään evankeliointia enemmän kuin tuolla netissä ..."
Silloin kerroin hänelle kotikokouksistamme ja hän vastasi:
- "aivan .. ja se tulee laajenemaan!"
Kerroin heti tuohon että minulle on 2 x profetoitu tuota samaa, että rukoustoimintamme tulee laajenemaan ja minulle kerrottiin että se tietää minulle lisää Jumalan työtä. Tämä joka tuota aiemmin minulle profetoi on evankelista Jorma Tapanainen. Kysyin, tunsiko hän Jormaa?
Hän nyökkäsi hämmästyneenä:
- Aivan! Juuri noin.. tuota juuri tarkoitin .. tulet olemaan evankelista muuallakin kuin nettievankelistana.."
Hänkin siunasi ja öljysi minut ja olin valmis lähtemään tulevaan taistoon ja Herran koulutukseen, jonka tiedän kestävän koko elämän ja täällä maailmassa olon ajan ja niin kuin minulle sanottiin, olen ollut kovassa koulussa ja tulen olemaan sitä edelleen.
Tämä vahvisti sitä, että teen todella sitä mihin Herra on minut asettanut ja etenen Hänen suunnitelmiensa mukaisesti .. kunha vain saisin luottoni siihen, että minä siihen kaikkeen pystyn, mutta tiedän ja uskon että Herra auttaa tässäkin asiassa. Saan luottaa Häneen ja Hänen apuunsa.
Voin rukoilla:
- " Jeesus, enene Sinä minussa ja anna minun vähetä .."
 Olen ollut yhtä KIITOSTA eilisen illan jälkeen. Tiedän, että edessäni oleva tie ei tule olemaan helppo, sellaista ei luvattu, mutta kaikessa siinä tulee Herra olemaan kanssani. Hän tulee minua vielä kovin kasvattamaan: " TÄSSÄ OLEN !"
Nyt olen ylen kiitollinen ja ylistävin mielin riemuitsen tästä kaikesta, Herrani, Jeesuksen Kristuksen edssä. Halleluja!
Amen.

  Heti aamulla kun heräsin kaikesta kokuksessa tapahtuneesta iloisen ja riemua ja kiitosta sydän täynnä olevana, avasin Raamattuni, Herraltani pyytäen, että Hän antaisi Sanansa kuin vahvistukseksi tuohon illalla saamaani Sanomaan. Ja voi kuinka ihanasti Hän vastasikaan!
Raamattuni avautui Korkea veisu 2 kohdalta, voiko parempaa toivoa?
Kiitos Herrani ja rakkaani, Jeesus Kristus!!!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.