tiistai 8. syyskuuta 2020

Sanoma Rakkaalleni. 7.9.2020.

Uskovan veljen saama Sanoma rakkaalleni.7.9.2020.
Kuule minua rakkaani. Olet minun omani, siksi annan sinulle menestyksen tällä taivaallisella tiellä, pidä mitä sinulle olen lahjaksi antanut, iankaikkisen elämän minun Pojassani. Saat turvata ja luottaa minuun, joka halkaisen kalliot sinun edessäsi. Paholainen haluaa estää työni sinussa, mutta sen tiet ovat minulle selvät. Mikään ei voi estää minun suunnitelmaani sinun elämässäsi, siksi julista paholaiselle että se on voitettu. Minuun tahdot asettaa elämäsi ja siihen minä mielistyn. Kuljethan minun kanssani tämän elämän. Kestäväisyydellä voitat omaksesi ikuisen elämän. Laajenna sinun ajatustasi minussa, sillä antautumalla minulle käsityksesi minusta laajenee. Yksin Jeesus Kristus on Herra, saat luottaa minuun. Älä pelkää vaan luota minun rakkauteeni. Minun tieni on suora, jumalattomien tien minä teen mutkaiseksi. Siksi kulje minun kanssani tämä tie joka on sinulle avattu. Pyhä Henki johtaa sinut kaikkeen totuuteen. Laita koko uskosi minuun, saat vielä iloita vaikka tällä hetkellä on pilvistä. Näe taivaan voimat pilvien yläpuolella, se on sinulle avoin taivas, taivasten valtakunta on tullut sinua lähelle. Se on taivaallisen kuninkaan valtakunta josta tulee kaikki voima, Kuninkaitten Kuninkaalta, Jeesukselta Kristukselta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.