sunnuntai 3. toukokuuta 2020

SANOMA RAKKAALLE; MINÄ TAISTELEN SINUN TAISTELUSI




 

Uskovan veljen saama Sanoma Rakkaalle  159.💝 : 3.5.2020.

 
Rakkaani mä seison viimeisenä multien päälle. Tilanteesi ei ole minulle mahdoton. Tahdon sinua viedä uusiin tehtäviin. Saat riippua minussa kiinni. Minä taistelen sinun taistelusi. Sinä saat vain luottaa minuun. Minä tuon sinut ulos kaikista vaikeuksista. Kunpa luottaisi kuoleman voittaneeseen kuninkaaseesi Jeesukseen Kristukseen.

                                          *********************

 AAAAAMEN!!!
Juuri äsken nousin tuolilta ylös ja väsyneenä huokaisin Herrani puoleen:
- " Jeesus anna jotain! Anna tapahtua jotain uutta! .."
Kävelin kohti läppäriä ja katsoin oliko tänne tullut viestejä ja samalla näin tämän Sanoman, joka oli tullut pari minuuttia aiemmin ja oli kuin vastaus Jeesukselta tuohon äskeiseen huokaukseen. Nuo ovat kuin sanat suoraan minulle, mutta niin monelle yhtäaikaa!
Kiitos Jeesus!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.