torstai 22. elokuuta 2019

LOMA KUULUMISET

 
 

Rauhaa teille, rakkaani!

Loma on vietetty ja arki alkanut. Tässä hieman loma kuulumisia, joita tosin tuli vähän ja jotkut ehkä henkilökohtaisia, joita en jaa täällä:

Toissä iltana, 31.7.2019.kun kävin nukkumaan en saanut heti unta. Kuulin kun puhelimeen kilahti sähköpostia. En noussut enää sitä lukemaan.
Kohta näin kuvan edessäni. Olin siis hereillä, mutta silmät kiinni. Se oli kuin sellainen googlen karttakuva (sateliitti kuva). Näin siinä pienen rakennuksen. Sitten kuvaa kannettiin kunnes näin sen isona kuvana jossa oli vanha ja iso kartano.
Tuon kartanon katossa näytti että siinä oli katossa jotkin kattoikkunat tai jotain? Se oli pitkulainen kattoikkuna keskellä rakennusta.
Tätä olen nyt pari päivää miettinyt ja ehkä se kertoo minulle tai jollekkin jotain lähi tulevaisuudesta. Kartanosta joka kuin googlattiin / zoomattiin eteeni.

  5.8.2019.

Kun olin herättyäni rukouksessa, niin heti pian sen jälkeen sain jostain ajatuksen,joka oli kuin omani, mutta tuota en miettinyt vaan se vain tuli ja hieman pelästyin. Ajatus kuului näin :
" - Nyt on aika lähteä. Tämä ei voi enää jatkua."

Ottakaa varauksella. Pyhä Henki puhuu monasti ajatusten kautta 🕊
Tuo 5.8. oli maanantai aamu. Ja edellinen su.4.8. oli Kirkastus sunnuntai.
Jeesus kirkastui tuolloin ja viikko siitä, Hänet ristiin naulittiin.
kirkastussunnuntai 4.8. ja siitä viikko eteenpäin on sunnuntai 11.8. eli temppelin hävityksen
muistopäivä 9. av. 🙏

Nämä omia päätelmiäni ...

Eräänä aamu yönä näin unta, jossa olin jossain suuressa tapahtumassa ja ihmisiä oli paljon.
Tulin erääseen saliin, jonka taka nurkissa oli kirpputori tavaraa ja huonekaluja myynnissä, mutta päätin jättää ne omaan arvoonsa ja mennä salin eteen katsomaan itselleni paikkaa, ennen tilaisuuden alkua, jonka kuvittelin alkavan klo.18.
Ihmettelin kun ihmiset olivat hämillään kun mitään ei tapahtunut ja klo.oli vasta n. 17.10. Sanoin erälle joka oli lähelläni, että eikös se ala vasta klo.18?
Kohta sain ymmärtää että olin täysin väärässä. Tilaisuuden piti alkaa klo.17. mutta se oli nyt myöhässä, eikä siinä kaikki. Pelästyin kovin kun kuulin että minun olisi pitänyt olla tuo tilaisuuden vetäjä.
- " APUA!!!"
Enhän ollut valmistautunut mitenkään. Mietin oliko minulla edes kännykkää mukana, josta voisin noukkia edes blogistani jotain. Näin kassissani jotakin ja ajattelin että se olisi puhelimeni, mutta ei ollut, ei, vaan se oli osoitevihkoni, josta ei ollut tässä tilanteessa mitään apua.
Ihmiset odottivat jo tuskaisina ja tuskainen olin minäkin, miettiessäni mitä heille kerron? Sitten tein päätöksen, että kerron ja todistan niistä asioista, joita Jumala on minulle elämäni aikana antanut. Ne vahvimmat todistukset. Siihen uneni loppui ...

Ja tässä sitä nyt taas ollaan. Katsotaan, mitä Herra tuo eteeni.
Olkaa Siunattuja, Jeesuksessa Kristuksessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.