torstai 23. elokuuta 2018

LIITON ARKKI - JEESUS KRISTUS


Shalom!
Kesä Loma Tauko on nyt pidetty ja arki alkaa ja tästä meidän on hyvä jatkaa ...




TÄNÄÄN, 21.4.2018. näin aamuyöstä unta, jossa olin Kainuussa, mökillämme. Pidin siellä paikallisille ystäville ja tutuille Rukousyhteys Hetken, vähän samalla niin kuin opiksi ja sanoinkin heille:
- " Kun en ole täällä, osaatte nyt aivan itse pitää näitä kodeissanne..."
Mökin ovesta tuli koko ajan lisää ihmisiä, jotka olivat kuulleet pidoistamme ja halusivat mukaan. Iloitsin, sillä siitä tiesin, että tämä tulee kasvamaan Kainuun kylissäkin.
Me rukoilimme ja minulla oli vierelläni iso arkku. Se oli kuin liiton arkku ja kun avasin sen, että sain sen kautta rukouksiimme voimaa, loisti sen sisusta valtavaa valoa, se läpäisi aivan käteni kun ojensin käteni tuon avatun arkun ylle, viedessäni sen ylle rukoukset ... se oli yliluonnollista valoa!!!
Muuta en sitten tuosta unesta muistakkaan, mutta tuo oli se tärkein ja muistettavin.
Kiitos Herralle että Hän puhuu myös unissani.
Keskusteluketju Pelastussanomassa; unestani: http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=4&t=1224




TÄNÄÄN; 26.4.2018.
Aamulla herätessäni ja rukoillessani, näin muutaman kuvan. Näin vuoren joka räjähti. Ensin koin että se räjähti kokonaan, mutta sitten näytettiin, että se oli kuin tulivuoren purkaus? Tosin en nähnyt mitään tuli massoja. Ja kovin oli pimeää ...
Sitten näin vielä kuinka taivaalla pilvet avautuivat kauniisti, kuin oveksi ja valo virtasi sieltä meille alas.
Noiden kuvien välillä minulle näytettii tekstiä valkoisella pohjalla, mutta en kyennyt lukemaan sitä. Viimeisen kuvan vuori jälkeen näytettiin vielä tuollainen teksti kuva ja koin sen olevan minun blogi sivuni tekstiä, se oli muotoiltu juuri tavallani ...
Herra siunatkoon meitä ja olkoon meille armollinen.
Amen.
Tässä lisää keskustelua näystä:
http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=4&p=20306#p20306








TÄNÄÄN, 3.5.2018. herätessäni ja alkaessani rukoukseen näin kuvia, olivatko ne näkyjä, vahvistakoon Herra sen.
1. Näin kuvan jossa oli sydämen muotoinen aukko, kuin avaimen reikä ja sain katsoa siitä sisään ja näin kauniin paikan ja koin sen taivaanvaltakunnaksi.
2. Näin ratsastajan, jolla oli ruskea hevonen ja ratsasti leveää katua pitkin, aivan kadun keskellä ja kadun oikealla puolella näin valtavan korkeita kerrostaloja. Kaupunki oli siis suuri ... mietin oliko tuo "sanansaattaja", vai mitä ...?
3. Sitten näin ristin jonka vaaka ja pysty puuhun oli tehty leveät vaot ja ne oli täytetty ihmisillä. Ihmettelin tuota ja pyysin Herraa vahvistamaan näkemääni ... nousi ajatus: "teidän syntienne tähden".
4. Sitten kuin vahvistukseksi minulle näytettiin hyvin kaunista sormusta, jossa oli reunoilla kultainen ympyrä/rengas ja joka oli keskeltä avoin ja jota yhdisti reunoiltaan risti ja ristin keskellä oli verenpunainen kaunis, pyöreä kivi.
Kiitin Herraa ja olin jo nousemassa aamu askareisiin, kun näin vielä yhden kuvan:
5. Näin valkoisella hevosella tulevan ratsastajan, joka loikkasi sortuneen muurin aukon yli ...
Tule Jeesus pian! Kiitos kunnia ja ylistys Sinulle, Herralleni, Jeesus Kristus Nasaretilainen!!!
Näystäni käytävää keskustelua myös täällä:
http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?f=4&t=1238




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.